Nyt tuli todistettua että mun munasarjat toimii. Ovulaatio oli viikonloppuna ja aika PAS siirtoon on huomenna. Tänään olen yrittänyt olla ajattelematta tätä kaikkea, joten mökki hohtaa puhtauttaan. Nyt en tiedä toivonko tältä mitään sillä jotenkin tuntuu että se ei kumminkaan onnistu, että jotain menee kumminkin vikaan. Olen myös pohtinut että vaikka negatiivinen ajattelu ei aiheuta sikiölle/alkiolle mitään, niin aiheuttaako se minun elimmistössä jonkun reaktion joka sitten vaikuttaa hoitojen onnistumiseen. Mammaksi.fi sivujen testit tulivat maanantaina ja olen tohkeissani että minulla on nuita herkkiä testejä nyt kaapissa odottamassa. Haaveilusta lapsen osalata haave kuvista on tullu paljo konkreettisemman oloisia ja voimakkaampia.

Viikonlopun ovulaatio tuntui ja hyvin ja samalla heiluteltiin peittoa, vaikka pitäisi käyttää ehkäisyä. Se tuntuu jotenkin turhalle kun ollaan niin pitkään yritetty ja ne ainuat plussat jota on tullu niin ovat menneet kesken. Teimme sne päätöksen jotta mahdollisuudet alkavaan raskauteen kasvaisivat edes jonkin verran. Tänään minulla on ollut menkkamaisia kipuja oikealla puolen ja olo on ollut aika väsynyt.

Nyt aion lähteä nauttimaan ystävänpäivästä ja toivon että tekin jotka eksytte blogiini teette samoin.