Tänään hakeudun sairaalaan vuodon vuoksi ja siellä tutkimusten ja labra käynnin jälkeen minulle sanottiin että tulokset puhuvat sen puolesta etten olisi ollutkaan raskaana ja kohdussa ei ollut mitään. Ja he eivät voi selittää apteekkien raskaustestien positiivisuutta...

Nyt tuntuu kuin kaikelta olisi pohja pois. Suren jotain, mitä minulla ei ole koskaan ollutkaan ja tuntuu kuin se olisi väärin. Ja enempi minua kirpaisee ajatus siitä etten ehkä lapsea sittenkään tule saamaan. Tuntuu ettei kukaan tässä maailmassa pysty ikinä ymmärtämään mitä tunnen nyt. Tämä suru ja lapsen kaipuuta ei kukaan tule koskaan ymmärtämään. Ehkä toiseksi eniten minua kirpaisee se että kun näin puolisoni ilmeen kun kerroin hänelle ja miten surulliseltä hän näytti. Kukaan ei voi käsittää miten pahlta meistä molemmista tuntuu.

Miten voi apteekin raskaustesti valhedella sillä tavalla ja kun puolisonikin näki tuloksen positiivisena, enkä vaan minä.