Herkällä testillä tuli ennen virallista testi päivää roskis haamu, mutta virallisena testi päivänä olikin tulos jo sitten ihan muuta. PP 16 ja herkällä digitestillä tuli nega. Ja vaikka lima kalvo oli ennätys paksu ei se näkynyt kuukautisissa, jotka olivat vuodon puolesta todella lyhyet ma alkoi vuoto joka oli tuhnua ja veren sekoitusta, ti ja ke tuli ihan verta suojaan asti, kun taas loppu viikon tiputteli vain. Odotin niitä karmeita menka jomotuskipuja joihin kuuluu siteen vaihtaminen 2 h välein vessassa. Reissun aikana lihoin, yllätys yllätys, mutta nyt yritän saada karanneet kilot takaisin kuriin. Nyt on sitten kp10. Aloitin luontaistuote kaupasta ostamani puhdistus kuurin ja ensi kuussa aloitan/jatkan poppaskonstien sarjaa. Aioin nyt vain yrittää puhdistaa kehoani ja saada asiat rullaamaan. Kesä luomuillaan ja ensi syksynä katsotaan sitten ICSI 2 aika taulua. Täytyy sanoa että pikku hiljaa alkaa usko murentua ja olen alkanut puhua itselleni että me tullaan olemaan se 2hengen perhe. Se on alkanut auttamaan näiden epäonnistuneiden hoitojen yli. Itken toki, mutta en enää jää rypemään siihen.

Olen viime aikoina joutunut pohtimaan kaikkea lapsettomuuden ja lapsia saavien väliltä. Ihmiset kysyvät kuinka tulisi suhtautua lapsettomuudesta kärsiviin ihmisiin. En voi sanoa että siihen olisi vain yksi tietty tapa, siihen on yhtä monta hyvää tapaa kuin on ihmistäkin. Kaikista eniten suosittelen että puhutte avoimesti ja sovitte säännöt miten missäkin tilanteessa toimitaan, se on paras tapa edetä. Minä olen omanlaiseni ihminen eli minulle toimii minun jutut ja toiselle toisenlaiset. Olen elänyt lapsettomuuden kanssa jo yli viisi ja puolivuotta ja ehkä siksi minusta raskaus uutiset ovat raskasta kuultavaa, etenkään omani eivät ole alkua pitemmälle edes kestäneet. Mutta joku toinen voi haluta/tarvita kuulla nämä uutiset suoraan ihmisiltä itseltää ilman mitään varovaisuutta. Mutta kaikille on itsestään selvää että jokainen haluaa tietää alkaneeta raskaudesta, jotta "maha" ei sitten kerro ajan kanssa omaa karua kieltään paljastaen mitä on jätetty kertomatta.

Nyt suuntaan ajatukset meidän tulevaan koira hankintaan ja sen tuomiin pulmiin. Hyvää alkanutta kesää kaikille kanssa sisarille.