Nyt kun siirrosta on kulunut lähes viikko olen sisäisen kampailun keskellä. Olen oudon positiivinen ja negaatio nelli on tipotiessään. Vaikka perhelläni on nyt murheellisia aikoja olen silti hyvin luottavainen hoitojen suhteen. En tiedä onko kyseessä lugestronien aiheuttamaa kipua mutta vasenta puolta on viilellyt siirron jälkeisestä päivästä lähtien ja muutaman kerran niin että se on tuntunut häpyluun seutuvilla asti. Mekka maiset tuntemukset ovat vähentyneet ja viiltely on sitten ollut voimakkaampaa. Uskon olevani raskaana ja alkion kiinittyneen. Ja ihmeekseni, vaikka olen turvoksissa ja koen että olen syönyt vain herkkuja, on painoni tippunut. Tänä aamuna puntari näytti 89.1kg ja se tuntuu todella kummalliseslta. Tosin luget ovat aiheuttaneet huonoa olo jolloin ei ole ruokamaistunut jatkuvasti. Rinnat ovat tänään vasta alkaneet kipeytymään ja olen ollut siitä hieman ihmeissäni. Toinen jonka huomasin eilen oli kuhdun nipukka,en tuntenut sitä enää eilen kun laitoin lugestronit paikoilleen, yritin sitten vaikka kuinka. Lämmöt heittelee pitkin päivää välillä pyöritään 36 tietämillä ja välillä käydää 36,9:ssä. Päivät palelee ja illat, mutta aamulla olen aina ihan hikinen. Vessaan on noustava keskenunien kävi ennen nukkumaan menoa tai ei. Eräs oire jota on sitten esiintynyt joka päivä on ristiselkäkipu, saan normaalisti sen päivää ennen menkkoja, mutta nyt se on ollut koko ajan.

Näin yhtenä yönä unta että sain keskenmenon ja se mitä tuli ulos oli pienen vauvan näköinen. Oli huutanut puolisoni hereillä sanalla "Ei!". Viime yönä sitten näin unta että tein raskaustestin puoli unessa ja siihen tuli vaalean punainen viiva ei yhtä vahva kuin kontrolli viiva, mutta selvästi viiva. Näytin tuloksen puolisolle joka oli todella onnellinen tuloksesta ja molemmet olimme todella riemuissamme. Harmitti kun tajusin herättyäni että se oli vain unta.

Kaikesta tästä huolimatta hoen jatkuvasti itselleni että "Kyseessä on varmasti luget" ja "Tiput kovaa ja korkealta jos nyt et varo". Pelkään että jos annan itseni uskoa että olen raskaana ja sitten en olekkaan niin miten pahalle se tuntuu. Noh nyt ei voi kun katsoa ja odottaa. Tänään tuli täyteen pp6.