Tänään alkoi pp9. Eilen alkoi tunne siitä että nyt on hoito mennyt metsään, kuukautis oireet on päällä. Rinnat on kipeät, heräilin viime yönä kuukautis kipuihin kun vaihdoin asentoa, olen nähnyt painajaisia keskenmenosta, olen väsynyt ja nälkäinen koko ajan. Olen yrittänyt pysyä positiivisena mutta olo on vaan sellainen että odotan kuukautisia. Vuotoa ei ole näkynyt mutta se johtuu varmasti lugeista ettei sitä ole tullut. Toivoin niin tämän onnistuneen mutta nyt on olo että heitän kirveeni kaivoon. Vielä on 4 päivää ennen kuin virallinen tetipäivä on mutta olo on niin varma nyt jo tuloksesta että itkettää.

Eilen nukuin päivä unet kahteen kertaan ja silti illalla tuntui että kaadun sänkyyn. Puolisoni on positiivinen kun minä olen todella negatiivinen. Lämmöt heittelee vaatetuksen mukaan 37,0-35,8. Viimeiset 2 päivää on lämmot olleet 37,0-36,6 väliä kun normaali lämpö tilani on 36,0-36,4 välillä. Tissit ovat kipeät alhaalta ja sivuilta, toisinaan nännejä  kihelmöi ja pakottaa, mutta se ei ole jatkuvaa. Nälkä on loputon tuntuu etten muuta tee kun syön. Kuukautis kipuja on ollut tänään ja viiltely kivut ovat vähentyneet. Painon tuntu ala vatsassa ja vessassa juoksu on jatkuvaa. Kun kokeilin netti laskelmaa laskettuun aikaan, niin se ilmoitti kiinnittymisen tapahtuvan tai tapahtuneen tällä viikolla, se antoi vähän toivoa mutta tänään tuntuu vaan sille että kyllä loppu tulos on selvä. Eilen illala tunsin taas kohdun nipukan kun asensin lugeja, vaikka sen löytämiseen menikin hetki.