Punktio meni hyvin, 15 folista löytyi 15 munasolua, joista 14 oli kypsiä. Näistä hedelmöittyi 9, mutta jakautumis vaiheessa karsiutuivat 4 top yksilöön. Meille toteutettiin sekä ICSI:ä että pelkkää IVF:ää ja parhaimmat yksilöt tuli juuri IVF:llä, ICSI:llä hedelmöitetyt olivat hyvin sirpaleisia ja huonoja (vain 2kpl hedelmöittyi siten). Munasarjoihini keräntyi nestettä ja olen ollut nyt sen verran kipeänä että minut on määrätty  vuode lepoon. Meidän pikkuinen saa siis kölliä äidin massussa ihan rauhassa. Testi päivä on (jos laittopäivä laketaan mukaan) 14.12 tai 15.12. Tää on ehkä hullua, mutta polilta pois ajaessa minun ala mahan oikeaa puolta kihelmöi ja se sai miettimään että joko se nyt etsii paikkaa johon kiinnittyä. Noh netistä asiaa sitten tutkin ja sieltä tuli vastaan tieto että sikiö kiinnittyy keski määrin 6,5 päivää hedelmöitymisen jälkeen. Noh tänä aamuna on ollut taas tuo sama tuntemus, joten minä kyllä uskon sen yrittävän tarrata vähän kiinni jo. Hirveän positiivisella mielellä olemme liikeellä. Uskomme minun raskautuneen nyt ja puolisoni kohtelee minua jo kuin olisin raskaana.

Tämä on pyyntö jokaiselle joka lukee tai edes eksyy blogiini (uskoitte tai ette) että lähettäisitte pienen rukouksen meidän onnistumisen puolesta yläkerran herralle. Viisi pitkää vuotta, onnistuisia ja taas epäonnistumisia, ovat olleet raskaita, mutta nyt elämme suuressa ja vahvassa toivossa.